top of page
FAQ
-
Hoe plaats ik een bestelling?NL : Om een bestelling te plaatsen moet u eerst een product in uw winkelmand toevoegen. Dat kunt u doen via onze uitgebreide webshop. Zoek uw gewenste product uit en voeg die in de winkelmand. Vervolgens staat er rechtsboven een winkelmand pictogram. Door erop te klikken kunt u verder naar de ''Winkelmand'' pagina. Daar kunt u uw bestelling controleren en vervolgens op ''afrekenen'' knop drukken. U krijgt vervolgens een andere pagina waar u uw gegevens moet invoeren om vervolgens uw betaalmethode te kunnen beslissen. Heeft u vragen of komt u er niet uit? Kom in contact met ons via 035 773 0503 of stuur ons een mail naar info@megtechlightsolutions.nl ------------------------------------------------------------------------ EN : To place an order, you must first add a product to your shopping cart. You can do this through our extensive webshop. Select your desired product and add it to the shopping cart. Then there is a shopping cart icon at the top right. By clicking on it you can proceed to the '' Shopping cart '' page. There you can check your order and then press the '' checkout '' button. You will then be given another page where you have to enter your details to be able to decide a payment method. Do you have any questions or are you not sure? Contact us on 035 773 0503 or send us an email to info@megtechlightsolutions.nl
-
Wat zijn onze betaalmethodes?NL : U kunt op onze website betalen met iDeal, Creditcard, GiroPay, Bancontact en SEPA ------------------------------------------------------------------------ EN : You can pay on our website with iDeal, Creditcard, GiroPay, Bancontact en SEPA
-
Wat zijn onze levertijden?NL : Onze levertijden zijn 1-3 werkdagen. Voor verzendingen naar het buitenland kan de levertijd wat langer zijn. Bij producten die niet op voorraad zijn moeten nabesteld worden. Bij een nabestelling kan de levertijd 1-2 weken langer duren. ------------------------------------------------------------------------ EN : Our delivery times are 1-3 working days. For shipments abroad, the delivery time can be a bit longer. Products that are not in stock must be reordered. With a reorder, the delivery time can take 1-2 weeks longer.
-
Hoe verzend ik een product retour?NL : Om producten die besteld zijn kunt u retour verzenden naar ons. Dat kunt u doen via onze RMA formulier in te vullen. U vindt de RMA Formulier in uw account. U krijgt automatisch een mail met de ingevoerde gegevens over de producten. U kunt de formulier uitprinten en bijvoegen in de doos voor retour. Wij zullen vervolgens bekijken of de retourverzending terecht is voor aanname. Het is ook mogelijk om uw pakket bij ons op locatie terug te kunnen geven. Hiervoor moet u eerst telefonisch of via de mail contact met ons op nemen voor een afspraak. Onze gegevens : MegTech Light Solutions Zeverijnstraat 24-E 1216 GK Hilversum Nederland Tel : 035 773 0503 Mail : info@megtechlightsolutions.nl Let op : Bij eventuele klachten bij uw gezondheid dat kan leiden tot het COVID-19 virus adviseren wij het pakket op te sturen. Bij geen klachten willen wij ook bij aankomst voorzien van de coronamaatregelen. Bedankt voor uw begrip. ---------------------------------------------------- EN : You can return products to us that have been ordered. You can do this by filling in our RMA form. You will find the RMA Form in your account. You will automatically receive an email with the entered data about the products. You can print the form and attach it to the return box. We will then check whether the return shipment is justified for acceptance. It is also possible to return your package at our location. For this you must first contact us by telephone or e-mail for an appointment. Our data : MegTech Light Solutions Zeverijnstraat 24-E 1216 GK Hilversum Nederland Tel : 035 773 0503 Mail : info@megtechlightsolutions.nl Note: We advise you to send the package if you have any health complaints that could lead to the COVID-19 virus. If there are no complaints, we also want to provide the corona measures upon arrival. Thank you for your understanding.
-
Kan ik de prijzen ook in een ander valuta bekijken?NL : Dat is zeker mogelijk. Onderaan de website vindt een knop met de verschillende valuta's wereldwijd. Zo kunt u de prijzen in uw eigen valuta bekijken. -------------------------------------- EN : That's certainly possible. At the bottom of the website you will find a button with the different currencies worldwide. This allows you to view prices in your own currency.
bottom of page